Rust behandling

Ruster biler kun om vinteren?

Rustbehandling. Salt er naturligvis en alvorlig fjende for vore biler. Men på grund af vort fugtige klima i forårs- og efterårsmånederne opstår de fleste rustskader i hulrummene på grund af kondensvand. Din bil ruster eller angribes derfor i 9 af årets 12 måneder.

Hvornår skal jeg rustbehandle?

Mange tror en rustbehandling er mest effektiv umiddelbart inden vinteren sætter ind, men det er en udbredt misforståelse. Effektiv rustbeskyttelse foretages hele året. Frederikssund Anti-Rust råder over supermoderne tørrefaciliteter, men ønsker du den optimale rustbeskyttelse skal du kontakte os i de varme måneder. Solen og varmen får rustbeskyttelsen til at krybe (penetrere) ind i sammensvejsninger, kantombukninger m.m. Det er de steder rustangrebet normalt starter. Det er om foråret, at du får den optimale rustbe-skyttelse af din bil.
Rustbehandling
Antirustbehandling hos Frederikssund antirust Galvaniseringen er ikke nok til at stoppe begyndelsen af rust.FDM anbefaler kraftigt danske bilejere at rustbeskytte deres biler.

RUSTBESKYTTELSE

Rustbehandling. Undgå bilens fjende nr. 1. Rust er en ond cirkel, som du kan komme udenom når du lader din bil rustbeskytte hos Frederikssund Anti-Rust. Din bil får en særdeles effektiv behandling af både bund og hulrum.
Som kunde hos Frederikssund Anti-Rust får du gratis vejledning i hvordan du bedst og billigst bevarer og vedligeholde din bil. Her er eksempler på hvad vi gør, for at du kan bevare din bil i mange år.
Ruster nye biler ikke?
Det er en udbredt misforståelse, at kvaliteten i nye biler er så høj, at rustbeskyttelse ikke længere er nødvendig. Bilfabrikkerne bruger langt mindre rustbeskyttelse end der er nødvendigt under dække af at bilen er galvaniseret. Galvaniseringen er ikke nok til at stoppe begyndelsen af rust.FDM anbefaler kraftigt danske bilejere at rustbeskytte deres biler.
Lyddæmpning
Få din bil lyddæmpet samtidig med antirustbehandling.
En Dinitrol lyddæmpning kan med fordel udføres i forbindelse med en Dinitrol rustbeskyttelse.

Kontakt os

Lyddæmpning

Nye og nyere bilers kabine er i dag rigtig godt isoleret mod vind- og motorstøj, hvilket bevirker at støjen fra dækkene og vejen bliver mere udtalt. Samtidig virker hjulkasser og reservehjulsbrønd som en højtaler, der transportere støjen ind i kabinen.
Moderne biler leveres i stigende grad med breddere dæk, som transporterer mere og mere støj op fra vejbelægningen, der virker generende. Speceilt EL og hybrid biler har stort set ingen motorstøj, hvorfor hjul- og vejstøj bliver endnu mere udtalt.
Dinitrol har udviklet en lyddæmpning, som mindsker støj fra hjul og vej. Lyddæmpningen påføres hovedsageligt i hjulkasserne, bagerste del af vognbunden og langs med panelerne. Lyddæmpningen er et kraftigt støjabsorberende produkt, som danner et fleksibelt og lydisolerende lag.